Anadolu Rock Sevenlerin Merkezi

Murat Kekilli Sevenlerinin Buluşma Noktası
 
TakvimGaleriAnasayfaSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıRadyomuza hos geldınız tıklayın....Giriş yap

Paylaş | 
 

 MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Besinci Mevsim
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 967
Yaş : 34
Şehir : Kayıp Şehir
Meslek : Öğrenci
Mood :
Tuttuğu Takım :
Cinsiyet :
Kayıt tarihi : 14/10/06

Karakter Avı
Oyun:
52/52  (52/52)

MesajKonu: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Perş. Ara. 14, 2006 11:15 am

Arkadaşlar M.Kekilli Dizide oynayacak çekimler yakında başlayacak
Dizinin adı Kayıp Sehrın Bataklıgı Dizide Arkeloğu canlandıracak
M.Kekilli Müjdeler olsun

ALONE_DARK SaoLsun onun SaYeSinDe SizLerLe PayLaŞıYoRum drunken

_________________
___Hαуαт ßαzєη ßöуℓє___

Tıятıℓıη 'Öℓмєк' Dє∂iğiηє Üѕтα∂ 'KєℓєßєK' Dєя..


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yazyagmuru.biz
Musty
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 810
Yaş : 28
Şehir : MUSTAFA ELMAS
Meslek : ÖĞRENCİ
Mood :
Tuttuğu Takım :
Cinsiyet :
Kayıt tarihi : 14/10/06

Karakter Avı
Oyun:
52/52  (52/52)

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Cuma Ara. 15, 2006 2:35 pm

ghele sukur bea sonunda sureklı onu tvlerde gorecegız :D bolece sevenlerı dahada fazlanalacak ınsallah

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yusufadana

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 10
Yaş : 27
Şehir : Adana
Meslek : Öğrenci
Kayıt tarihi : 14/01/07

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Paz Haz. 17, 2007 1:38 am

hani daha bişe yok murat abiyi özledik valla
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.muratkekilli.yetkin-forum.com
Musty
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 810
Yaş : 28
Şehir : MUSTAFA ELMAS
Meslek : ÖĞRENCİ
Mood :
Tuttuğu Takım :
Cinsiyet :
Kayıt tarihi : 14/10/06

Karakter Avı
Oyun:
52/52  (52/52)

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Paz Haz. 17, 2007 1:48 am

inş goruruz

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Hayal_66
Üye
Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 92
Şehir : Yozgat
Kayıt tarihi : 17/11/06

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Ptsi Haz. 18, 2007 3:53 am

Aradan kaç ay geçti yok bi gelişme
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekilli.sokagi.com
Besinci Mevsim
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 967
Yaş : 34
Şehir : Kayıp Şehir
Meslek : Öğrenci
Mood :
Tuttuğu Takım :
Cinsiyet :
Kayıt tarihi : 14/10/06

Karakter Avı
Oyun:
52/52  (52/52)

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Salı Haz. 19, 2007 5:28 am

ArkaDaŞLar DiziDe OynamıYor FaKat Dizinin MüziĞini O YapıCak Diye ßiLiYoRum..

_________________
___Hαуαт ßαzєη ßöуℓє___

Tıятıℓıη 'Öℓмєк' Dє∂iğiηє Üѕтα∂ 'KєℓєßєK' Dєя..


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yazyagmuru.biz
betul



Erkek
Mesaj Sayısı : 1
Şehir : sivas
Kayıt tarihi : 25/05/07

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Perş. Haz. 28, 2007 6:09 am

benim bildiğim kadarıyla dizinin müziğini yapcaktı ama bazı anlaşmazlıklar nedeniyle dizi olayından ayrıldı..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Besinci Mevsim
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 967
Yaş : 34
Şehir : Kayıp Şehir
Meslek : Öğrenci
Mood :
Tuttuğu Takım :
Cinsiyet :
Kayıt tarihi : 14/10/06

Karakter Avı
Oyun:
52/52  (52/52)

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Cuma Haz. 29, 2007 4:07 am

Dizi Olayından Ayrılmıştı Zaten Hayranları İstemediği İçin Ama MüzikLer Hazırdı Sanırım O Da Olmadı

Ama Şu Var Murat KekiLLi Yeni Albüm iÇin HazırLık YapıYor Şu SıraLar

_________________
___Hαуαт ßαzєη ßöуℓє___

Tıятıℓıη 'Öℓмєк' Dє∂iğiηє Üѕтα∂ 'KєℓєßєK' Dєя..


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yazyagmuru.biz
gokhan89



Erkek
Mesaj Sayısı : 1
Şehir : KONYA/EREĞLİ
Kayıt tarihi : 28/08/07

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Cuma Eyl. 07, 2007 4:41 am

rahmetli barış manço film yapmıştı ve müthişti tek kelimeyle.Anadolurockçının film ya da dizi yapması çok güzel olur bence inşllah murat kekilli de dizide oynar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mahmut_elmas06
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 285
Yaş : 29
Şehir : Ankara
Mood :
Tuttuğu Takım :
Cinsiyet :
Kayıt tarihi : 13/10/06

Karakter Avı
Oyun:
52/52  (52/52)

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Cuma Eyl. 07, 2007 8:30 am

Hiç sanmıyorum..Ben artık bişi denince değil görünce inanır oldum..Görürsek inş

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Besinci Mevsim
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 967
Yaş : 34
Şehir : Kayıp Şehir
Meslek : Öğrenci
Mood :
Tuttuğu Takım :
Cinsiyet :
Kayıt tarihi : 14/10/06

Karakter Avı
Oyun:
52/52  (52/52)

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Cuma Eyl. 07, 2007 12:23 pm

Ya Zaten Dizden Vazgeçti Diyorum Yeni Albüm Hazırlıkları Yapıyo Diyorum Okumuyomusunuz ?

_________________
___Hαуαт ßαzєη ßöуℓє___

Tıятıℓıη 'Öℓмєк' Dє∂iğiηє Üѕтα∂ 'KєℓєßєK' Dєя..


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yazyagmuru.biz
mahmut_elmas06
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 285
Yaş : 29
Şehir : Ankara
Mood :
Tuttuğu Takım :
Cinsiyet :
Kayıt tarihi : 13/10/06

Karakter Avı
Oyun:
52/52  (52/52)

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   Cuma Eyl. 07, 2007 2:06 pm

Yok ablacım biz bunu senden ötürü yazmadık hala daha dizide oynayacak söylentisi içinde olanlar var ondan..Hatta ve hatta geçen gün birisi bana iddia ediyor kekilli albümü çıkarıyo hatta bi şarkısını bile dinledim falan diyor..... koptum yani :D:D

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Besinci Mevsim
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 967
Yaş : 34
Şehir : Kayıp Şehir
Meslek : Öğrenci
Mood :
Tuttuğu Takım :
Cinsiyet :
Kayıt tarihi : 14/10/06

Karakter Avı
Oyun:
52/52  (52/52)

MesajKonu: Geri: MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!   C.tesi Eyl. 08, 2007 2:34 am

Evet Doğru Dizi Yok Ama Kekilli Yeni Albüm Hazırlıklarına Başladı

Şarkının SözLerinde ßir Nefeste Benim İçin Al
Geçiyoooo

_________________
___Hαуαт ßαzєη ßöуℓє___

Tıятıℓıη 'Öℓмєк' Dє∂iğiηє Üѕтα∂ 'KєℓєßєK' Dєя..


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yazyagmuru.biz
 
MuRaT KeKiLLi DiZiDe OyNuYoR !!!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Anadolu Rock Sevenlerin Merkezi :: (¯`·.(¯`·.(¯`·.(¯`·. MURAT KEKİLLİ .·´¯).·´¯) .·´¯).·´¯) :: KONSER ve ETKİNLİKLERİ-
Buraya geçin: